#6 Wellus - Heilige Intimiteit
'n Mens sou dink dat, met die samelewing se tegnologiese vooruitgang en toegang tot meer inligting en hulpbronne as ooit tevore, ons seksuele immoraliteit sou kon beheer deur beter ingeligte besluite te neem. Maar die teendeel is waar – seksuele immoraliteit neem drasties toe!
'n Mens sou dink dat, namate die samelewing tegnologies ontwikkel en toegang kry tot meer inligting en hulpbronne as ooit tevore in die geskiedenis, ons seksuele immoraliteit onder beheer sou kon bring deur beter en meer ingeligte besluite te neem. Maar die teendeel is waar - seksuele immoraliteit neem drasties toe!
Hierdie week ondersoek ons die dodelike sonde van wellus en sy geestelike teenmiddel – heilige intimiteit. Die moderne wêreld, gevul met onophoudelike digitale versoekings en verwarrende boodskappe oor liefde en begeerte, laat ons dikwels met 'n leemte en dorstigheid wat net deur die suiwerheid van Goddelike liefde gevul kan word. Kom saam met ons op hierdie reis om te ontdek hoe ons ons hartsbegeertes kan suiwer en die ware vervulling kan vind wat net 'n intieme verhouding met ons Skepper kan bied.
Huidige toedrag van sake in die Wêreld
Seksuele onsedelikheid hou ernstige gevare in vir individue en gemeenskappe, beide fisies en emosioneel.
Fisies kan dit lei tot 'n toename in seksueel oordraagbare infeksies (SOIs) soos sifilis, gonorree en MIV. In 2022 was daar meer as 8 miljoen nuwe gevalle van sifilis wêreldwyd, wat 'n beduidende gesondheidslas plaas op openbare gesondheidstelsels. Emosioneel kan seksuele onsedelikheid gevoelens van skuld, skaamte en lae selfbeeld veroorsaak, wat bydra tot geestesgesondheidsprobleme soos depressie en angs.
Daarbenewens hou seksuele onsedelikheid verband met 'n toename in misdaad en mishandeling. Die Wêreldgesondheidsorganisasie (WGO) het gerapporteer dat geweld en mishandeling teen vroue, insluitend seksuele geweld, dikwels gekoppel is aan seksuele onsedelikheid. Geslagsgebaseerde geweld (GBV) is 'n wydverspreide probleem, met 1 uit 3 vroue wêreldwyd wat gedurende hul leeftyd geweld ervaar. Hierdie geweld lei tot ernstige fisiese en geestelike gesondheidsprobleme, insluitend beserings, chroniese pyn, post-traumatiese stresversteuring (PTSV), en selfs dood.
Seksuele onsedelikheid kan ook die verspreiding van georganiseerde misdaad aanwakker, aangesien mensehandel en seksuele uitbuiting toenemend 'n probleem raak. Volgens die Verenigde Nasies se Kantoor vir Dwelms en Misdaad (UNODC) is byna 50% van alle mensehandel slagoffers vir seksuele uitbuiting bestem. Hierdie misdade dra by tot die destabilisering van gemeenskappe en die benadeling van sosiale strukture.
Hoewel akkurate statistieke moeilik is om te verkry weens verskeie redes (insluitend die feit dat die meeste voorvalle van geslagsgebaseerde geweld (GBV) nie aangemeld word nie), is dit duidelik dat Suid-Afrika besonder hoë vlakke van GBV het, insluitend geweld teen vroue en meisies (VAWG) en geweld teen LGBT mense.
Bevolkingsgebaseerde opnames toon baie hoë vlakke van intieme vennoot geweld (IPV) en nie-vennoot seksuele geweld (SV), met IPV as die mees algemene vorm van geweld teen vroue. Alhoewel mense van alle geslagte intieme vennoot en/of seksuele geweld pleeg en ervaar, is mans meestal die oortreders en vroue en kinders die slagoffers. Meer as die helfte van alle vroue wat in 2009 vermoor is (56%), is deur 'n intieme manlike vennoot doodgemaak. Tussen 25% en 40% van Suid-Afrikaanse vroue het seksuele en/of fisiese IPV in hul leeftyd ervaar. Net onder 50% van vroue meld dat hulle emosionele of ekonomiese mishandeling deur hul intieme vennote ervaar het in hul leeftyd. Skattings van verkragting in Suid-Afrika wissel tussen 12% en 28% van vroue wat ooit aangemeld het dat hulle verkrag is in hul leeftyd. Tussen 28% en 37% van volwasse mans meld dat hulle 'n vrou verkrag het.
Nie-vennoot seksuele geweld is besonder algemeen, maar die aanmelding by die polisie is baie laag. Een studie het bevind dat een uit 13 vroue in Gauteng nie-vennoot verkragting aangemeld het, en slegs een uit 25 verkragtings is by die polisie aangemeld. Suid-Afrika het ook 'n hoë voorkoms van bendeverkragting. Die meeste mans wat verkrag, doen dit vir die eerste keer as tieners en byna almal wat ooit verkrag, doen dit teen hul middel-20's. Daar is beperkte navorsing oor verkragting wat vroue teiken wat seks met vroue het. Een studie oor vier Suider-Afrikaanse lande, insluitend Suid-Afrika, het bevind dat 31.1% van vroue gerapporteer het dat hulle gedwonge seks ervaar het. Manlike slagoffers van verkragting is ook 'n onderbestudeerde groep. Een opname in KwaZulu-Natal en die Oos-Kaap het bevind dat 9.6% van mans gerapporteer het dat hulle seksuele viktimisasie deur 'n ander man ervaar het.
WAT IS DIE DRYFKRAG AGTER HIERDIE SEKSUELE IMMORALITEIT?
In die moderne era is daar 'n merkbare tendens waarin gerief, gemaksugtigheid en hedonisme dikwels die dryfkragte agter ons lewenswyses en besluite is. Hierdie bose neiging lei na 'n pad van selfvernietiging.
Gerief
Gerief en gemaksugtigheid in sy moderne konteks, verwys na die ingesteldheid om altyd kort paaie te soek, dinge maklik te wil hê, onwillig om opofferings te maak. Pyn en ongemak word te alle tye vermy. Omdat ek nie innerlike geluk en vrede het nie, soek ek dit in uiterlike sigbare dinge.
Die nadele van die gerief-fokus-kultuur is:
1. Gesondheid: Die voorkeur vir kitskos oor gesonde, tuisgemaakte maaltye het 'n toename in vetsug en gesondheidsprobleme meegebring. Volgens die Wêreldgesondheidsorganisasie (WGO) het die wêreldwye voorkoms van vetsug byna verdriedubbel sedert 1975. In 2016 was meer as 1,9 miljard volwassenes oorgewig, waarvan 650 miljoen vetsugtig was. Vetsug en verwante gesondheidskwessies is aan die toeneem. Mense weet nie meer waar kos vandaan kom, en met watter moeite dit verbou word nie, dus waardeer ek dit nie.
2. Omgewingsimpak: Die soeke na gerief het gelei tot 'n toename in verbruikers rommel en die uitputting van natuurlike hulpbronne. Die Verenigde Nasies se Omgewingsprogram (UNEP) berig dat plastiekbesoedeling, wat grootliks deur weggooibare geriefsitems veroorsaak word, een van die grootste omgewingsuitdagings van ons tyd is. Volgens UNEP, word jaarliks meer as 300 miljoen ton plastiek geproduseer, waarvan 'n beduidende persentasie die omgewing besoedel.
hedonisme
Hedonisme is die strewe na plesier as die hoogste doel in die lewe. Dit manifesteer in 'n kultuur wat materiële rykdom, vermaak, en fisiese plesier oor geestelike en emosionele welsyn prioritiseer:
1. Geestesgesondheid: Die obsessie met onmiddellike plesier kan lei tot geestesgesondheidsprobleme soos angs en depressie. 'n Studie gepubliseer in die "Journal of Social and Clinical Psychology" het bevind dat hoë vlakke van sosiale media gebruik, wat dikwels verband hou met meedoënlose hedonistiese nuuskierigheid verhoogde gevoelens van depressie en eensaamheid te weeg bring.
2. Verslawing: Hedonistiese gedrag lei dikwels tot verslawing. Die Nasionale Instituut vir Dwelmmisbruik in die VSA meld dat byna 21 miljoen Amerikaners ten minste een verslawingsprobleem het. Hierdie verslawings wissel van dwelms en alkohol tot dobbel en tegnologieverslawing.
Gerief en hedonisme kan gesien word as die "Antichris" van hierdie era, aangesien hulle dikwels die dryfkragte is wat ons van die Here en die Geloofgemeenskap wegdryf.
'n bad sonder die prop
Wat my die meeste verras oor die mensdom, is dat ons verveeld raak met ons kinderjare en haastig is om groot te word, om dan wanneer ons oud is weer verlang om kinders te wees. Dat ons in die proses om geld te maak ons gesondheid verloor om dan weer al ons geld spandeer om weer gesond te word. Dat ons lewe asof ons nooit sal sterf nie en sterf asof ons nooit geleef het nie.
Die primêre Bybelse opposisie teen die seksuele rewolusie is die behoefte van sy aktiviste om hul seksuele voorkeure in die openbaar aan te kondig: Ek is gay, ek is lesbies, ek is transgender, ek is nie-binêr, en die gevolgtrekking dat hul seksuele voorkeure hul identiteit definieer. Verder verwag hierdie mense, wat hulself identifiseer as iemand met 'n sekere seksuele voorkeur, dat die groter samelewing hul moet erken, respekteer en saamstem met die toepaslike voornaamwoorde oor iets wat nie altyd uiterlik fisies waarneembaar is nie. Dit lei weer tot die behoefte vir hierdie mense om hulself uit te druk met spesifieke kleredrag en bykomstighede wat hul voorkeure uitbeeld.
“'n Vrou mag nie iets dra wat by 'n man hoort nie, en 'n man mag nie 'n vrou se kledingstuk aantrek nie, want almal wat so iets doen, is 'n gruwel vir die HERE jou God.” (Deuteronomium 22:5 OV)
Wat eens as privaat beskou is, met die nodige beskeidenheid daaromtrent, moet nou vertoon, uitgedruk, geparadeer en uitgestal word.
Menslikerwys behoort mense met verskillende persoonlikhede, talente, vermoëns en sterkpunte gedefinieer te word deur ons karakter en die goeie wat ons in ons leeftyd bereik, nie deur ons seksuele voorkeure nie!
“Kos is vir die maag en die maag vir kos” - en God sal albei een en die ander vernietig. Die liggaam is nie bedoel vir seksuele onsedelikheid nie, maar vir die Here, en die Here vir die liggaam” (1 Korintiërs 6:13 ESV).
seks = intimiteit
Scholars believe that the word sex is related to the Latin word 'secare', which means “to sever, to amputate, or to disconnect from the whole.” This is where we get words like sect, section, dissect, and bisect. Our sexuality, then, has two dimensions. First, our sexuality is our awareness of how profoundly we’re severed and cut off and disconnected. Second, our sexuality is all of the ways we go about trying to reconnect.[1]
AL hierdie seksuele revolusionêre uitroepkrete dui net op een ding: ONS "CRAVE" DIEP KONNEKSIE!!
Dit is die hele punt wat Rob Bel in sy boek SEX GOD wil probeer benadruk: GOD en SEKS gaan altyd saam!! Want dit is alleen in die godheid waar ons eerste mees belangrikste konneksie verbind word in 'n heilige eenwording met Jesus Christus gevul met die Heilige Gees. Vanuit hierdie eenwording word ons dan reg een met onsself deurdat ons nederig in ootmoed sagkens leef met die mense om ons.
Die gruwel van seksuele misdrywe is dat vroue en dogters bloot 'n objek of voorwerp word gestroop van hulle in-God-se-beeld-geskape menswees.
Maar Ek sê vir julle dat elkeen wat na ’n vrou kyk om haar te begeer, reeds in sy hart met haar egbreuk gepleeg het. As jou regteroog jou dan laat struikel, ruk dit uit en gooi dit weg van jou af; want dit is vir jou beter dat een van jou lede vergaan en nie jou hele liggaam in die hel gewerp word nie. En as jou regterhand jou laat struikel, kap dit af en gooi dit weg van jou af; want dit is vir jou beter dat een van jou lede vergaan en nie jou hele liggaam in die hel gewerp word nie. Mat 5:28-30
Dit is die presies die dieper betekenis agter Jesus se waarskuwing oor BEELDE IN JOU KOP MAAK EN DIE VROU BEGEER. Terwyl 'n man besig is om agter beelde in sy kop soos 'n malmens aan te hardloop op soek na die perfekte liefde, liggaam, intimiteit en ekstase sit sy eie vrou eensaam en hoop op dieselfde dinge in haar man. Die grusame beeld wat Jesus gebruik om eerder 'n liggaamsdeel af te kap, dui op die HELSE WÊRELD wat jy in jou lewe toelaat deur wellus.
Alle seksuele immoraliteit bring HEL OP AARDE mee! Terwyl Jesus kom om HEMEL op AARDE te ontsluit!
Seksuele Sondes gebeur in privaatheid in die geheim - Dis waar die vyand juis sy houvas op mense kry, want ons probeer alleen hierdie oorlog wen. Oor die Jare het die Here ons gewys wat die triggers is wat Wellus dryf:
- Deprived: Voel ontneem van iets wat jy dink jou toekom.
- Wanting, Needy: Behoeftig, soekend, nie tevrede.
- Boredom: Verveeldheid, sien geen sin en betekenis in jou lewe en dade.
- Disillusionment: Ontnugtering oor die lewe, beroep, huwelik.
- Curiosity: Nuuskierigheid
- Tiredness: Moegheid
- Enactment: Misplaasde woede
- Adrenaline - untouchable: onaantasbaar voel ek kan enige iets doen.
Al hierdie emosies is gesetel in 'n diep gewortelde ontevredenheid (entitlement) met jouself, jou omstandighede en verskuilde rebellie teenoor die Here. As wellus dus 'n onversadigbare honger is wat nie gestil kan word nie, dan lê God se teenmidel juis daarin om jou met die egte te versadig! Dan sal jy nooit weer honger en dors nie! (John 4) Jy baklei dus nie met die kind omdat hy met die verkeerde skadelike speelding speel nie, jy gee hom 'n beter speelding. Jy raas nie met die kind omdat hy of sy honger is nie, jy gee hulle voedsame smaaklike kos.
So vertel Rob Bell van ' n man wat hom kom sien het oor sy seksverslawing, wat toe na sy bekering en bevryding werk vir 'n organisasie wat kinders uit die seksnetwerk bevry. Die tevrede skynsel en lig in sy oë na elke suksesvolle operasie, kan nie in woorde verduidelik word nie.
Elke mens se libido verskil, maar daar is 'n verband tussen jou dryfkrag en seksuele libido. Mans moet iets oorwin, wen, verower! Wanneer hulle opgee op die regte oorlog om 'n vrou se hart te wen, 'settle' hulle vir 2de beste - pornografie.
Heilige Intimiteit
God is allomteenwoordig, ons is egter nie altyd bewus van Sy teenwoordigheid nie. Wanneer God aan mense verskyn het, of Homself aan hulle geopenbaar het, het hulle lewe radikaal verander! Die bewuste direkte eerste-handse belewenis van die godheid is inderdaad ons hoogste soeke en begeerte. Ons wil by Hom wees, herverenig soos voor die sondeval.
Ek het persoonlik, en oor die jare in die bediening dit telkemale sien gebeur dat wanneer mense werklik 'n ontmoeting het met die Here, heilig Hy al ons verbintenisse met ons geliefdes en ook medemens. Die mees intieme oomblik van seksuele eenwording met my vrou gebeur wanneer ons geestelik, emosioneel en fisies eenword.
Die konsep van die tasbare "Shekinah" heerlikheid van die Here in antieke Hebreeus verwys na die goddelike teenwoordigheid of woning van God, veral die sigbare manifestasie van Sy glorie. Hierdie term, hoewel nie eksplisiet in die Hebreeuse Bybel gevind nie, is tradisioneel gebruik in Joodse en Christelike teologie om die tasbare teenwoordigheid van God onder Sy mense te beskryf.
"Shekinah" kom van die Hebreeuse wortelwoord "shakan," wat beteken om te woon of te vestig. Dit dui op God se teenwoordigheid wat onder Sy volk woon, veral tydens belangrike gebeurtenisse soos die tabernakel in die wildernis of die tempel in Jerusalem. Dit verwys dikwels na die sigbare manifestasie van God se glorie, soos die wolk en vuur wat die Israeliete gelei het of die teenwoordigheid van God in die Allerheiligste. Bybelse verwysings sluit Eksodus 40:34-35 in: "Toe bedek die wolk die tent van samekoms, en die heerlikheid van die Here het die tabernakel vervul," en 1 Konings 8:10-11: "En toe die priesters uit die Heiligdom uitkom, het 'n wolk die huis van die Here vervul, sodat die priesters nie kon staan om te dien nie vanweë die wolk; want die heerlikheid van die Here het die huis van die Here vervul."
Die Nuwe Testament konsep van gevul of gedoop wees met die Heilige Gees het beduidende parallelle met die idee van euforiese ekstase soos beskryf in verband met die Shekinah heerlikheid van God. Beide verteenwoordig diep geestelike ervarings wat gekenmerk word deur 'n verhoogde gevoel van goddelike teenwoordigheid, bemagtiging en transformasie. Die mees noemenswaardige gebeurtenis is die dag van Pinkster (Handelinge 2:1-4), waar die Heilige Gees op die apostels neergedaal het, hulle gevul het met goddelike krag, wat gelei het tot die spreek in tale en ander geestelike manifestasies. Deur die Nuwe Testament heen word gevul wees met die Heilige Gees geassosieer met bemagtiging vir bediening, dapper verkondiging en die verrigting van wonderwerke (Handelinge 4:31, Handelinge 10:44-46). 'n Direkte en kragtige ontmoeting met God lei tot beduidende veranderinge in die gelowige se lewe, karakter en vermoëns. Die apostels, wat eens vreesagtig was, het dapper getuies van Christus geword.
Dink aan 'n musikant wat, terwyl hy optree, so geabsorbeer raak in die musiek dat hy alle gevoel van tyd en self verloor. Hierdie toestand van 'vloei' is 'n klein voorsmaak van die ekstase ervaring wat iemand mag hê wanneer gevul met die Heilige Gees—heeltemal gedompel in en getransformeer deur God se teenwoordigheid.
Goddelike Ekstase
Etimologies en letterlik dui die woord ekstase (van die Griekse ἔκστασις) op 'n psigiese verplasing en 'n toestand waarin sommige normale funksies opgeskort word en waarin die bewussyn opgeneem is in 'n emosionele of mistieke ervaring. Die selfstandige naamwoord ἔκστασις is afgelei van die werkwoord ἐξίστημι, wat beteken om te verplaas, iemand uit sy sinne te dryf, sy sinne te verloor. Die toestand van ekstase kan egter 'n teenwoordige bekragtiging tot bonatuurlike dade wees.
In die Ou Testament het mense 'n vorm van ekstase en euphoriese geluk beleef wanneer die Gees van die Here op hulle gekom het (Num 11:25; 24:2; 1 Sam 10:6, 10; 19:20; 2 Kings 3:15; Eze 3:14; 11:24), wanneer Esegiël "uitgevoer" word deur die Gees (Eze 11:24; 37:1), en, in sommige gevalle, wanneer 'n individu gesê word om "soos 'n profeet op te tree" (hitnabbē', soos in Num 11:25; 1 Sam 10:5–6, 10, 13; 19:20). Dit lyk asof in baie van die voorbeelde in die Ou Testament dat mense onder die krag van die Here 'n tipe transagtige toestand beleef met gepaardgaande ritme van liturgiese dans en sang. So het die groep profete wat Saul ontmoet verskeie soorte musiekinstrumente gedra (1 Sam 10:5); dit word heel eksplisiet gesê dat Elisa 'n musikant gebruik het om 'n profetiese ervaring te weeg te bring (2 Kings 3:15).
Valse profete word beskuldig van die gebruik van bedwelmende middels om ekstase te veroorsaak (Isa 28:7; sien ook Mich 2:11). Godsdienstige waansin kom ook voor onder nie-Israeliete (Num 24:2; 16; 1 Kings 18:26–29).
In die Nuwe Testament word Jesus uitgebeeld as iemand wat 'n soort ekstase ervaar by sleutel oomblikke soos sy doop (Mark 1:9–11) en sy verheerliking (Mark 9:2–8). Ekstatiese visioene van Sagaria (Luk 1:67–69), Stefanus (Acts 7:55), Petrus (Acts 10:10; 11:5), en Johannes (Rev 1:10).
Met Pinkster word die groep 120 dissipels dramaties deur die Heilige Gees oorval, waar mense van buite hulle as onder die invloed van drank beskryf (Acts 2:2–4). Paulus beleef van die dag van sy bekering en ander sleutelgebeurtenisse allerhande mistiese spirituele gebeure. (Acts 9:3–19; 16:9–10; 18:9–10; 22:17–21; 26:12–19). Die belangrikste is Paulus se beskrywing in 2 Kings 12:1–4 van 'n man wat "opgeruk is na die derde hemel" waar hy "dinge gehoor het wat nie vertel kan word nie," wat amper seker na homself verwys.
In die Nuwe Testament word ons belewenis as kinders van die Here dikwels beskryf met die woorde "dat julle blydskap volkome kan wees":
John 15:11: "Dit het Ek vir julle gesê, dat my blydskap in julle kan bly en julle blydskap volkome kan wees."
John 16:24: "Tot nou toe het julle niks in my Naam gevra nie; vra, en julle sal ontvang, sodat julle blydskap volkome kan wees."
John 17:13: "Maar nou kom Ek na U toe, en dit spreek Ek in die wêreld, sodat hulle my blydskap volkome in hulle kan hê."
1 John 1:4: "En hierdie dinge skryf ons aan julle, dat julle blydskap volkome kan wees."
Hierdie verse beklemtoon die volle en oorvloedige vreugde wat in 'n verhouding met Jesus Christus gevind kan word.
Begeertes tot eer van God
Toe sien die vrou dat die boom goed was om van te eet en dat hy ’n lus was vir die oë, ja, ’n boom wat ’n mens kan begeer om verstand te verkry; en sy neem van sy vrugte en eet en gee ook aan haar man by haar, en hy het geëet. (Gen 3:6)
Die Hebreeuse woord ḥāmaḏ (חָמַד) en sy variante beteken om plesier in iets te hê, begeer, lus of hartstogtelik te begeer. In die Bybel word dit gebruik om beide verbode en intense begeertes te beskryf, soos die verbod teen die begeer van 'n buurman se besittings (Exo 20:17) en die aantrekkingskrag van die verbode vrug (Gen 3:6). Dit het beide positiewe en negatiewe konnotasies, van genot vind in 'n naïewe lewe (Prov 1:22) tot oormatige begeerte (Job 20:20). Die woord dui ook op iets wat begeerlik is, soos die belonings vir die onderhouding van God se wet (Ps 19:10) of die skoonheid wat verlei (Prov 6:25), wat die dubbele aard van begeerte illustreer.
Die vers in Jakobus verduidelik die proses van hoe verkeerde sondige begeertes of wellus binne in ons werk: Maar elkeen word versoek as hy deur sy eie begeerlikheid weggesleep en verlok word. Daarna, as die begeerlikheid ontvang het, baar dit sonde; en as die sonde tot volle ontwikkeling gekom het, bring dit die dood voort. (James 1:14-15)
· Begeertes wat tot sonde lei: Enige begeerte wat ons versoek om God se gebooie te oortree, word as boos beskou. Dit sluit in begeerte na ander se goed, wellus, hebsug, en trots.
· Begeertes wat afgode word: Wanneer 'n wettige begeerte 'n uiteindelike bekommernis word, verander dit in 'n afgod. Selfs goeie dinge soos familie, loopbaan, of bediening kan afgode word as hulle God as die middelpunt van ons lewens vervang.
· Begeertes wat ander skade aandoen: Begeertes wat lei tot dade wat ander benadeel, soos uitbuiting, manipulasie, en ongeregtigheid, is boos. Hierdie begeertes gaan in teen die gebod om ons naaste lief te hê soos onsself.
· Begeertes wat van God aflei: Begeertes wat ons tyd, energie, en fokus in beslag neem en ons wegtrek van ons verhouding met God, kan as boos beskou word. Dit sluit in oormatige vermaak, stokperdjies, en besigtings wat min ruimte laat vir geestelike groei.
DORS na die HERE
Uiteindelik is God se TEENMIDDEL teen die dorstige nie versadigbare wellus en sondige begeertes van die mens dat ons ons BEGEERTES na HOM TOE SAL DRAAI.
Hier is 'n lys van Bybelverse in die Ou Afrikaanse Vertaling wat handel oor hoe God ons vra en aanmoedig om ons begeertes op Hom te rig:
1. Ps 37:4: "Verder, verlustig jou in die Here; dan sal Hy jou gee die begeertes van jou hart."
2. Mat 6:33: "Maar soek eers die koninkryk van God en sy geregtigheid, en al hierdie dinge sal vir julle bygevoeg word."
3. Ps 42:2: "My siel dors na God, na die lewende God; wanneer sal ek ingaan en voor die aangesig van God verskyn?"
4. James 4:8: "Nader tot God, en Hy sal tot julle nader. Reinig die hande, julle sondaars, en suiwer die harte, julle dubbelhartiges!"
5. 1 John 2:15: "Moenie die wêreld liefhê of die dinge wat in die wêreld is nie. As iemand die wêreld liefhet, is die liefde van die Vader nie in hom nie."
6. Col 3:1-2: "As julle dan saam met Christus opgewek is, soek die dinge wat daarbo is, waar Christus is, wat aan die regterhand van God sit. Bedink die dinge wat daarbo is, nie wat op die aarde is nie."
[1] Bell, Rob. Sex God (Kindle Locations 558-563). Zondervan. Kindle Edition.
Vir meer inligting oor die Seksuele Revolusie en Woke Cancel Culture sien ons aanlyn Bybelskool oor die onderwerp. https://www.harvestercederberg.co.za/chapter-4-sexual-revolution-the-culture-war/